ABOUT ϟ ME

welcome's to azim's blog , muhamadshahazimafiqshaharim . i'm 15 years old ,basically nothing special about me . i'm very complicated yet kind hearted person . once you piss me off , you'll know the consequences . don't be shy to be my friend because i " silly " to be clicked with .don't judge me by my look okay .HATE SUPERMAN , HATE YOU TOO .LOVE SUPERMAN , YOU'RE MINE

Tuesday, May 3, 2011

HARI KEUSAHAWANAN



HI all :D nihh nak cerita nihh :) sekolah korang ade buat HARI KEUSAHAWANAN ? ingat sekolah korang je buat ? Haha , sekolah aku buat Hari Keusahawanan time hari sabtu minggu lepas . perghhh ! Gempak siott . korang gempak ? sekolah kau tak gempak sangat , sekolah kiteorang lagi gempak . haishhh , *keje aku nih nak gaduh je :D Haaaaa , aku keluar dari rumah pukul 7.20 and aku terus pegi rumah Sharudin coz dah janji nak gerak sekali dengan dia . alah , yang otak senget tu , Haha . and then terus gerak sekolah pastu terjumpa Meor & lokman . kiteorang sampai dalam 7.45 macam tu lah kann .  then kiteorang chopp tempat dekat pondok dekat dekat dengan tangga . lah .... takkan tak tau kott . hishh .then group kiteorang pun sampai , mula mula nampak alip . dalam hati aku ( EHH ALIP NIHH , DIA PAKAI BAJU CANTIK LAH ) haha ape lagi , aku pun terus tuka baju lah  , haha . aku pun terus pegi tandas laki yang dekat kelas A&B then terus tuka baju dann , trinkkk ! dah siap :) magic kann magic kann ? haa aku belaja 60 hari tak makan tak tidur nihh , haha . then aku terus jalan jalan and aku teringat *ehh camera ade dekat angah (akak aku) , baik aku amik .then aku pun terus pegi dekat angah . aku cakap dekat dia *wehhh , bagi aku pegang lah camera tu , kau bukan nak buat ape pun kan . kau jage booth je . then dia cakap * ahh takde takde . then aku pegi dekat alip . aku cakap kat alip akak tak bagi lah :( pastu tiba tiba akak aku paggil aku . dia cakap * nah lah amik . dalam hati aku * JYEAHH ! sukanyaa :) then aku terus pegi dekat group yang aku cakap tadi . perghh deorang punya bising huiii gilak ! haha . pastu aku suruh deorang senyapp . deorang pun senyap haha . bagu betul lah memb memb aku nihh :D then aku nampak cikgu Halimatul datang dekat aku . perghhh ! suspen tak ?suspen tak ? haha dia cakap kat aku * jum jum , jum poco poco . perghhh ! apa nihh cikgu ? muka garang nihh suruh aku poco poco pulak , jatuh lah maruah aku . haha .then kiteorang gerak tempat lain sebab tempat tu DANGEROUS :) haha . jap jap nak skip sampai tarian singa . okayy lepas budak budak cina tu habis buat persembahan , aku dengar . *pengetua nak menari lah >.< . lepas tu , dalam hati aku * tangkap gamba nihh best nihh . then aku pun terus amik port baik punya dengan alip . nak tgok gamba aku dapat ? 
 

haa ni lah jadinya bila pengetua dah senget :) haha . then kiteorang jalan jalan jalan jalan jalan jalan jalan jalan jalan , tiba tiba ramai budak budak kumpul satu tempat . ruparupanya , ade orang nak buat b-boy . jap nak tgok gamba dia ? loading < ------------------
smard enn aku tangkap gamba ? haha memang lah smard . anak SHAHARIM & SUBAIDAH lah katekan :)then punya battle punya battle , takde siapa yang menang , haha memang bongok lah kann aku tggu situ . aha .then kiteorang dah boring kiteorang naik atas gerak kelas aku . then kiteorang pun menangkap gamba . hihik best jugak !
yang second tu semua posing . haha aku suka ! aku skip lah okayy .haha
then aku balik , time dekat banggunan hijau yang dah tukar jadi banggunan merah tu aku teringat , * ehh hari nihh mak ngah ade buat kenduri lah . then aku pun terus pegi rumah mak ngah .pastu kazen aku datang , and aku ajak dia balik rumah aku . then dia cakap jum . kiteorang pun jalan lah kaki sampai rumah . sampai sampai je rumah , aku lari sekuar hati and terus bukak peti ais , terus minum air ! perghhh terase nikmatnya ! okayy ni je cerita saya yang buat buat best ni berakhir sudah . okayy byebye thank for reading yoww chaww :)

No comments:

Post a Comment