ABOUT ϟ ME

welcome's to azim's blog , muhamadshahazimafiqshaharim . i'm 15 years old ,basically nothing special about me . i'm very complicated yet kind hearted person . once you piss me off , you'll know the consequences . don't be shy to be my friend because i " silly " to be clicked with .don't judge me by my look okay .HATE SUPERMAN , HATE YOU TOO .LOVE SUPERMAN , YOU'RE MINE

Thursday, April 14, 2011

HAHA . time ni aku sangat cuak !

member aku , nama dia fadil . dia suruh aku baling penutup pen dekat budak perempuan form 5 . haha sebab budak tu bajet HOT sial ! time tu memang aku nak baling tapi fikir lah akibat kalau dia datang gegar kelas aku enn .and aku pun tak jadi nak baling dekat budak perempuan tu . and aku pun nak lah baling bende alah tu dekat budak sesi petang , *sesi petang ada latihan rumah sukan . and aku pun baling lah bende tu . but , terkena paip air . haha . and paip tu BAPAK sensitive ! baru kene sikit dah bocor gila babi . and air tu memancut macam air terjun dah . and aku pun terus buat tak tau . budak budak perempuan tu tgok aku . haha . and aku suruh deorang diam . pastu aku pun buat muka tak bersalah . haha ilikeit . memang cuak gila babi kott . and lepas 5-10minit ada plumber datang sekolah . and plumber tu pun baiki punya baiki paip tu . and aku pun terus tarik nafas lega . yeahh . nnti nnti aku nak buat lagi lah . haha best kott . bukan senang nak buat air terjun dekat sekolah dengan air tangan sendiri , haha . pengetua . sorry babe  . haha . and sekarang ni aku tengah buat kerja kursus geografi yang telah betangguh selama 4 minggu . aku satu hapak pun belum buat apa2 lagi dohh . cuak jugak ! cikgu suria dah lah perangai nak saman saman orang jeee . haishhh . boring dengan kerenah cikgu ni . tak sporting langsung !                                        

No comments:

Post a Comment