ABOUT ϟ ME

welcome's to azim's blog , muhamadshahazimafiqshaharim . i'm 15 years old ,basically nothing special about me . i'm very complicated yet kind hearted person . once you piss me off , you'll know the consequences . don't be shy to be my friend because i " silly " to be clicked with .don't judge me by my look okay .HATE SUPERMAN , HATE YOU TOO .LOVE SUPERMAN , YOU'RE MINE

Wednesday, April 6, 2011

gila punya wakyob !

bangang . itu je aku mampu cakap -.- wak yob punya pasal la ni . potong rambut orang macam sial . boleh boleh pulak dia main NEED FOR SPEED masa tengah potong rambut aku . hishhh . aku rase macam nak sepak sepak je muka kau tau wak yob . pasal kau mak aku marah aku pulak . 

mama :azim , kau potong macam orang sakai je kenapa hah ?
azim : entah wak yob tu ! boleh boleh pulak dia main game masa potong rambut orang . 
mama : hishh kau ni . rambut macam sakai . * aku pun panas je masa mama cakap macamni . cakap banyak kali pulak . sepak karang !
azim : yelah mama (~.^)
wehh . mak korang ade cakap sakai sakai ni ? takde kann ? haha mak aku sporting ^^ ♥ love you mama :))

No comments:

Post a Comment