ABOUT ϟ ME

welcome's to azim's blog , muhamadshahazimafiqshaharim . i'm 15 years old ,basically nothing special about me . i'm very complicated yet kind hearted person . once you piss me off , you'll know the consequences . don't be shy to be my friend because i " silly " to be clicked with .don't judge me by my look okay .HATE SUPERMAN , HATE YOU TOO .LOVE SUPERMAN , YOU'RE MINE

Wednesday, March 16, 2011

best lepak dengan mereka ♥


lokman and azrie thanks sebab menemani saya sehingga budak amni iaitu my best best bestie , jangan terasa , sebab korang pun memb aku jugak ,
korang pun bestie aku okay sayang :)



 


haa ni lah amni and his girlfrie :)
budak ni lah aku tunggu sampai pukul 3 .
aku datang pukul 1 , dia datang pukul 3 . haiyoo /tapi takpelah ,janji kau datang kan .
walaupun classmate kau ada kau tetap layan aku jugak .
macam ni lah
kawan . thank you .

haa ni lah memb amni , best jugak lepak dengan dia ni ,
otak sama macam aku , tapi aku suka
lebih suka cover depan perempuan . HAHA .
tapi aku layan kau macam dah kawan lama dah . haha .

kau jangan goda aku untuk
merokok lagi okay . HAIYOO .

No comments:

Post a Comment